Выбор языка:
Russian Ukrainian English German
 

 

anketa
Новости
20 лет был инвалидом. Поругался с МСЭКа, не видать мне инвалидность уж теперь та на века.
О нас
О председателе
О нас пишут
Они - ВАШИ ВРАГИ
Новости
Фотогалерея
Районные организации
Работа с общ. организациями
Заявления, Суды
Контакты
Благодарности
Анкета
Устав
Законодательство в помощь
Обратная связь
Карта сайта
Фотогаллерея
Гостевая книга
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСегодня85
mod_vvisit_counterВчера139
mod_vvisit_counterНа этой неделе327
mod_vvisit_counterВ этом месяце3181
mod_vvisit_counterЗа всё время646063
 
 
 

 
Зубы ветеранам не видать! Версия в формате PDF Версия для печати Отправить на e-mail
18.03.2009
Прим’єр-міністру України
Тимошенко Ю. В.

Шановна Юлія Володимирівна!
_166.jpg Харківський обласний Комітет допомоги та сприяння інвалідам ВВВ та інших категорій і груп звертається до Вас з проханням вирішити вкрай наболіле для нас питання – забезпечення інвалідів зубними протезами із матеріалу кераміки, що надходить із США в вартості 1620тис. дол. США в якості гуманітарної допомоги.

Комітет підготував, погоджену програму ”33 зуби інваліду ВВВ ” з керівництвом облдержадміністрації для організації роботи з протезування інвалідів.
5 грудня 2005 року одержані зразки матеріалу та технічну документацію для відпрацювання технології виготовлення зубних протезів на базі обласної стоматологічної клініки. Комітет повинен був отримати та проконтролювати використання даного матеріалу виключно для інвалідів по даним спискам розподілу .
На час прибуття матеріалу в Харківську митницю всі необхідні документи , дозволи та переклади (на 28 аркушах) були оформлені.
19.02.2006 р. Державною комісією при Кабінеті міністрів України вантаж було признано як гуманітарну допомогу (протокол № 26/ГД – 2687/К).
Залишився осатаній крок. Для одержання одноразового дозволу на використання був потрібний акт на відповідність мети ввезення.
Керівництво Комітету звернулося з листом, додав пакет необхідних документів в Міністерства Охорони Здоров’я УКРАЇНИ Державну службу лікарських засобів і виробництва медичного призначення, та на адресу начальника обласного управління охорони здоров’я проханням оформити даний акт. Відсутність чітко регламентованого нормативними документа „ наказ МОЗ УКРАЇНИ від 12.01.2001р.№10 п.№4” порядку оформлення зазначеного акта , дозволила начальнику управління вчинити злочин проти людства та на власний розсуд вирішити долю 240тис інвалідів Харківської області та м. Харкова . Нам було відмовлено в вирішенні цього питання з цинічним натяком, що?: „Задарма це не вирішуються”. Замість допомоги Комітет отримав формальну відписку з порадами звернутися до ООН. Це з понукало до тривалої бюрократичної тяганини, яка триває вже четвертий рік.
Невже ж Держава, що нездатна забезпечити гідне життя своїм захисникам визволителям, яким і жити лишилось зовсім малий час, дозволяє чиновникам таку наругу над ними.
Такі безвідповідальні, протиправні дії посадових осіб принизило Україну в очах світової спільноти, боляче образило інвалідів ВВВ. Це паплюжить честь і людську гідність та дискредитувало керівництво держави до цих вшанованих громадян , на долю яких випало і без того багато страждань, болю та злиднів.
В той же час Комітет інвалідів з щирим серцем відгукнувся до трагедії, що сталась влітку в західних регіонах країни. Одні з перших передали потерпілим від цього лиха частину дуже потрібну самим, гуманітарної допомоги (ліки, новий одяг, Їжу) на суму 787 тис. гривень. Багатії цього не зробили ..?
На підставі викладеного просимо Вас доручити відповідним органам провести перевірку законності дій теперішнього керівництва головного управління охорони здоров’я Харківської облдержадміністрації та Міністерства Охорони Здоров’я УКРАЇНИ Державну службу лікарських засобів і виробництва медичного призначення з вище зазначених питань. Та Кабміну та ВР визначити спрощення отримання гуманітарної допомоги. Та стосувати подвійне тлумачення приписів та законів що дозволяє займатися пошуком особистої користі для посадових осіб, яке приводить до того, що іноді гуманітарні вантажі, втому числі і лікарські засоби, багато місяців знаходяться на митниці та зникають. Завжди ,так необхідна для підтримки соціально незахищених верст населення допомога псується, і знищується.
Благаємо також на державному рівні затвердити нормативним документом Міністерства Охорони Здоров’я наказ МОЗ УКРАЇНИ від 12.01.2001р.№10 в площині надання акту на отримання одноразового дозволу відносно п.№4, де має він законну дію , чи це примара невродливих чинуш , і чіткий зрозумілий всім – Хто? Здійснює порядок оформлення на використання для одержання та дуже необхідної інвалідам та іншим соціально незахищеним громадянам гуманітарної допомоги. Такий порядок повинен бути якомога спрощений, що виключає багатоденні, принизливі волочіння по кабінетах, побори та безвідповідальність посадових осіб. І це дозволить вирішити болюче питання в забезпеченні протезами інвалідів .

З повагою і щирою надією на допомогу -
Голова Харківського обласного Комітету професор
допомоги та сприяння інвалідам ВВВ та інвалід- 1групи
інших категорій і груп Харківської області Ром. В.О.
та міста Харкова.      

МАТЕРИАЛЫ  смотри в раздел СУДЫ ----

 

 


Харківський окружний адміністративний суд
61000 м. Харків, вул. Мар’їнська, 18 б-3

ПОЗИВАЧ:


Обласний комітет допомоги та сприяння інвалідам ВВВ та іншим категоріям і групам Харківської області та м. Харкова,
адреса: 61077, м. Харків, вул. 23 Серпня, 20-а, р/р 35433001003142 у ВДК Дзержинського району м. Харкова, МФО 851011, код ЄДРПОУ 26202215
ВІДПОВІДАЧ:
Головне управління охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації
61022, м. Харків, площа Свободи, поверх 5, під’їзд 9, тел. 705-10-85
в особі:
Волоса Богдана Омеляновича – начальника головного управління охорони здоров’я Харківської облдержадміністрації,
Сіроштан Галини Миколаївни – заступника начальника головного управління охорони здоров’я Харківської облдержадміністрації,
Челяпіна Олега Олексійовича – головного лікаря Обласної стоматологічної поліклініки.

«Про визнання незаконними дій Головного управління охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації, відшкодування матеріальної та моральної шкоди»

ПОЗОВНА ЗАЯВА

В 2005 році Комітет допомоги та сприяння інвалідам ВВВ та іншим категоріям і групам Харківської області та м. Харкова (далі – Комітет) започаткував програму установки всім інвалідам ВВВ, незалежно від будь-яких ознак, 33 (32+1) зубів. З цією метою восени 2005 року наш Комітет отримав гуманітарну допомогу з США, на яку оформлено дарчу (Додаток № 1). Гуманітарна допомога складалась зі стоматологічних матеріалів “Ceramko” – виробів медичного призначення, необхідних для виготовлення інвалідам незмінних конструкцій зубних протезів. Однак за тривалий час здійснити митне оформлення та фактично отримати їх нам так і не вдалось. На даний час стоматологічні матеріали зберігаються на складі Харківської митниці.
Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону України „Про лікарські засоби” незареєстровані лікарські засоби можуть ввозитись на митну територію України для індивідуального використання громадянами. На митниці нам пояснили, що для отримання згаданих стоматологічних матеріалів нам потрібно взяти дозвіл на їх ввіз. У травні 2006 року ми звернулись за таким дозволом до Головного управління охорони здоров’я Харківської облдержадміністрації (далі – управління). У відповідь надійшов лист № 01/436 від 22.06.2006 від обласного стоматолога, головного лікаря Обласної стоматологічної поліклініки Челяпіна О.О. (Додаток № 2). У листі було зазначено, що надавши відповідні документи з характеристикою стоматологічного препарату, а також переклад англомовних документів, можна звертатись в управління за дозволом на індивідуальний ввіз матеріалу для зубопротезування інвалідів ВВВ в умовах обласної стоматологічної поліклініки. Ми надали всі необхідні документи, в тому числі й переклад тих, які його потребували, однак не отримали очікуваного результату. 6 вересня 2006 року на нашу адресу надійшов лист № 02/1057 від начальника управління Б.О. Волоса (Додаток № 3). У листі зазначалось, що фахівці стоматології та вчені медичних вузів м. Харкова ознайомились з поданими матеріалами, але, на їх думку, інваліди ВВВ, як люди похилого віку, за статистичними даними частіше виготовляють знімні конструкції зубних протезів тоді, як отримана гуманітарна допомога використовується, за звичай, для незнімних конструкцій. На цій підставі, вони порадили придбати інші матеріали, а дослідження гуманітарної допомоги так і не провели.
Згодом Комітет звернувся за отриманням дозволу на ввезення до Державної служби (далі – Державна служба) лікарських засобів та виробів медичного призначення, яка надала у відповідь листа від 22.12.2006 (Додаток № 4), в якому зазначено про необхідність надання акту експертизи про відповідність мети ввезення. Державна служба також пообіцяла надати дозвіл, після отримання такого акту експертизи. Згодом Державною службою було надіслано зразок такого акту експертизи, де чітко зазначено, що заповнює його головне управління облдержадміністрації (Додаток № 5). Спершу управління повідомило, що відповідну експертизу проведе Обласна стоматологічна поліклініка, для чого просило надати зразки матеріалу “Ceramko”, про що є лист від Г.М. Сіроштан (Додаток № 6). Однак отримувати зразки потрібно було на митниці, у зв’язку з чим Позивач звернувся до Обласної стоматологічної поліклініки з проханням виділити спеціаліста для цього. Однак у відповідь надійшов лист від О.О. Челяпіна з відмовою у проведенні експертизи (Додаток № 7). Пізніше було отримано листа від Г.М. Сіроштан, де підтверджувалась відмова у проведенні експертизи (Додаток № 8).
Крім того, доки Комітет намагався отримати дозвіл та забрати з митниці гуманітарну допомогу, строк її придатності швидше за все пройшов: на упаковці є напис „EXP. 2007-04”. Наявність напису підтверджує Акт про санітарно-гігієнічне обстеження партії продовольчої сировини та харчових продуктів, що надходять по імпорту від 03.07.2007 (Додаток № 9). Згідно з інвойсом вартість гуманітарної допомоги становить 1288,60 доларів США (Додаток № 10). Це було еквівалентом 6416,43 грн. відповідно до повідомлення про транзитне переміщення № 00987/6/122000105 (Додаток № 11). Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 ЦК України збитками є доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушено (упущена вигода). Тобто, сума матеріальних збитків становить 6416,43 грн.
Цим самим, вказані підпорядковані управлінню особи порушили наше передбачене ст. 49 Конституції України право на охорону здоров’я, а також ч. 1 ст. 4 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, згідно з якою діяльність держави щодо інвалідів виявляється у створенні правових, економічних, політичних, соціально-побутових і соціально-психологічних умов для задоволення їх потреб у відновленні здоров'я, матеріальному забезпеченні, посильній трудовій та громадській діяльності. Програма установки всім інвалідам ВВВ 33 (32+1) зубів надала б можливість 16000 інвалідів Харківської області отримати нові зуби та жити повноцінним життям, тобто кожному з них завдається моральна шкода, яку ми оцінюємо щонайменше у розмірі 200 гривень на кожного. Загалом моральна шкода, заподіяна інвалідам Харківської області становить 3200000 гривень.
Також у квітні 2006 року члени Комітету Ром Володимир Олександрович та Ром Ельвіра Едуардівна їздили у відрядження до Бориспільської митниці для того, щоб доставити на Харківську митницю стоматологічні матеріали (Додаток № 11). Витрати на відрядження становили 1000 грн., про що в Комітеті є підтверджуючі документи. Ця сума, між іншим, є значною часткою нашого річного бюджету. В результаті ми так і не отримали дозволу на те, щоб забрати ці матеріали з митниці, а витрати на відрядження виявилися марними.
Слід також зазначити, що згідно з п. 18 ст. 4 Декрету Кабінету Міністрів України „Про державне мито” від сплати державного мита звільняються інваліди Великої Вітчизняної війни і прирівняні до них у встановленому порядку особи; інваліди I та II груп.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 49 Конституції України, ч. 1 ст. 4 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, ст. 2, п. 1 ч. 1 ст. 17, ст.ст. 105, 106 КАС України, п. 18 ст. 4 Декрету Кабінету Міністрів України „Про державне мито”,

ПРОШУ:
1. Визнати незаконною відмову Головного управління охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації у проведенні експертизи на відповідність меті ввезення.
2. Стягнути 6416,43 гривень матеріальних збитків та повернути 1000 гривень витрат, завданих марним відрядженням.
3. Стягнути 3200000 гривень моральної шкоди.
4. Звільнити Позивача від сплати державного мита.

Додатки:
1. Копія дарчої
2. Копія листа № 01/436 від 22.06.2006
3. Копія листа № 02/1057 від 06.09.2006
4. Копія листа № 6ВМ 1364/Д від 22.12.2006
5. Копія зразка Акту експертизи про відповідність мети ввезення
6. Копія листа № 02/75 від 22.01.2007
7. Копія листа № 178 від 07.06.2007
8. Копія листа № 02/1241 від 20.09.2007
9. Копія Акту про санітарно-гігієнічне обстеження партії продовольчої сировини та харчових продуктів, що надходять по імпорту від 03.07.2007
10. Копія інвойсу (на мові оригіналу та в перекладі)
11. Копія повідомлення про транзитне переміщення № 00987/6/122000105
12. Копія перекладу авіа накладної


„___” ____________ 2008 року

Голова обласного комітету
допомоги та сприяння інвалідам ВВВ
та іншим категоріям і групам
Харківської області та м. Харкова,
професор, інвалід ВВВ І групи Ром В.О.

http://liveaid.org.ua/component/option,com_bookjoomlas/Itemid,23/

 

 

 

 

 

 

 

 

Последнее обновление ( 24.10.2012 )
 
< Пред.   След. >